Bizonyítványmásodlat kiállításának rendje
Ha elveszett vagy megsemmisült a szakképesítő, érettségi vagy évfolyam-bizonyítvány, akkor lehetőség van bizonyítványmásodlat kiadására.
Ehhez az alábbiak szükségesek: Írásos kérelem beadása az iskola titkárságára.
A kérelemnek tartalmaznia kell:
– a vizsgával kapcsolatos adatokat
– a személyes adatait (név, lakcím, születési hely, idő)
– a bizonyítvány-másodlat kiállításának indokát: megsemmisült, elveszett
– az Ön elérhetőségét (telefonszám és/vagy e-mail) kapcsolattartás végett
Illeték és eljárási díj befizetése:
– az illeték értéke: 3.000 Ft melyet illetékbélyeg formájában kell leróni.
Cím: Északi ASzC Pétervásárai Mezőgazdasági Technikum, Szakképző Iskola és Kollégium
3250, Pétervására Keglevich út 19.
A kérelem beadása és az illetékbélyeg megléte után az iskola munkatársa kiállítja a bizonyítványmásodlatot.
A 2010. január 29. után lezajlott szakmai vizsgákról bizonyítványmásodlatot nem áll módunkban kiadni.
Ilyen esetben a Pest Megyei Kormányhivatal állít ki bizonyítványmásodlatot. (Torzslapnyilvantarto@pest.gov.hu)
Az oldal üzemeltetője: Északi Agrárszakképzési Centrum
Pétervásárai Mezőgazdasági Technikum, Szakképző Iskola és Kollégium
Felnőttképzési nyilvántartási szám: E-00014/2013
Felnőttképző nyilvántartásba vételi száma: B/2022/000341
Székhely: 3250 Pétervására, Keglevich út 19.
Telefon: 36/568-300
E-mail: szakiskola@meg-peterv.edu.hu; mezoszaki@gmail.com
peterkeszakkepzo.hu MINDEN JOG FENNTARTVA 2020
Impresszum
Adatkezelési tájékoztató
Tárhely szolgáltató